Välj katagorier: Artikel nummer:
 
Kundvagnen är tom!  
 

ÅF/Forbruker Login:
Användarnamn/Username:

Password:

Glömt password?
Login (endast återförsäljare)


Produktkatalog:
Aircondition/Luftvärmepumpar
Bokningstavlor & Tvättutrustning
Dammsugarpåsar
Fraktlapp
Hoover
Krups
Melitta
Moulinex
Nilfisk
OBH Nordica
Personal köp
Reservdelar Airforce
Reservdelar Ariete
Reservdelar Babyliss
Reservdelar Bosch
Reservdelar Braun
Reservdelar Candy/Hoover
Reservdelar Cuisinart
Reservdelar Daewoo
Reservdelar Delonghi
Reservdelar Dyson
Reservdelar Fläktar
Reservdelar Geapp/General Electric
Reservdelar Gorenje
Reservdelar IROBOT
Reservdelar Kenwood
Reservdelar KitchenAid
Reservdelar Krups
Reservdelar LG
Reservdelar Logik
Reservdelar Matsui
Reservdelar Matsui Kenwood Hitachi
Reservdelar Melitta
Reservdelar Moccamaster
Reservdelar Moulinex
Reservdelar Nilfisk
Reservdelar OBH
Reservdelar Philips
Reservdelar Remington
Reservdelar Rowenta
Reservdelar Russell Hobbs
Reservdelar Sandström
Reservdelar Scandomestic
Reservdelar Tefal
Reservdelar Upo
Reservdelar vitvaror
Reservdelar Whirpool
Reservdelar Wilfa
Resevdelar Babyliss
Robot dammsugare
Rowenta
Tefal
Utförsäljning Rea
Värmeprodukter
Specialbeställning

Nya produkter

Visa kundvagn
Till startsida

Info:
Köpinformation
Betalning
Problem vid kortbetalning
Garanti & reparationer, frågor och svar
Om oss
Kontakt & Öppet-tider
Produktmärken som vi samarbetar med
FAQ
Lediga tjänster

Övrigt/Registrera service:
Registrera Kredit/service
Registrera/Registrere vitvaruservice/Hvidevareserv
Førhandler ansøg login til web-butik
Registrere Service Melitta Denmark
Registrere Service Kenwood Delonghi Braun Danmark
Felanmälan
Service status
ÅF Ansökan login web-butik

Alla priser
är inkl. moms

EuroCard / MasterCard Visa




FAQ Print

Svenska

Beställning och betalning
Q: Behöver jag en inloggning för att köpa i butik?
A: Nej, du behöver inte, det är bara de som är återförsäljare hos oss som har en inloggning så att de ser sina nettopriser.


Fråga: Hur hittar jag den del jag behöver?
A: Du kan använda sökfunktionen överst på sidan där du skriver in fabrikat eller typ nummer på din produkt. Du kan och titta på menyn på vänster sida där Ni finner de varumärke vi har i lager. Om Ni inte finner den del Ni är i behov av är så skicka ett e-mail till oss och vi återkommer strax tillbaka till Er med svar.

Leverans

Fråga: Hur lång är leveranstiden på varor som inte finns i lager?
A: De flesta objekt vi har i vår butik är i lager. Vi säljer delar till många olika märken från leverantörer runt om i världen och leveranstiden kan variera på de olika varumärkena. Normalt skickar vi samma dag som ordern är beställd, men vanligtvis tar det 2-4 dagar.

Service och reparationer
Fråga: Jag skulle som återförsäljare vilja skicka in en produkt för reparation, vad gör jag?

A: Använd länken "registrera service" nederst på sidan och fyll i uppgifterna så återkommer vi strax till Er.
Ni kan även skicka ett mail till info@ocsab.se

Q: Vad ska jag göra om jag har en produkt som ska skickas in på garanti?
A: Antingen kan Ni kontakta den återförsäljare där du köpte produkten och be dem att skicka produkten för reparation. Ni kan även kontakta oss direkt så hjälper vi till.

Q: Vad ska jag göra om garanti har gått ut men jag vill ha min produkt reparerad.
A: Kontakta oss via email eller telefon så hjälper vi till.
Ni kan även skicka in den defekta produkten till oss. Glöm då inte att lägga med felbeskrivning samt fullständig adress, telefon nummer samt e-mail adress så återkommer vi när vi kontrollerat er produkt. Om Ni inte vill ha Er produkt lagad så tar vi ut en undersökningsavgift samt returporto om Ni vill ha produkten i retur.

Dansk

Bestilling og betaling
Q: Skal jeg have et login for at købe i webshop?
A: Nej, det behøver du ikke, det er kun forhandler med aftale hos os som har et login, så de ser sine netto-priser.

Q: Kan i sende mig delene pr. efterkrav?
A: Nej, pga. for mange dårlige oplevelser ved at sende pr. efterkrav er dette ikke en mulighed. Har du problemer med betalingen på siden bedes du kontakte os, så du kan få oplyst et kontonummer for evt. bank-overførsel.

Q: Hvordan finder jeg den del jeg skal bruge?
A: Du kan bruge søg-menuen på siden, hvor du skal oplyse fabrikatet7type nr. på dit produkt. Du kan og se på menu på venstre side der i kan finde reservedeler til de mærke vi har i lager. Hvis ikke jeres dele findes så send en mail og vi kommer strax tilbage til jer.
Fragt og levering

Q: Hvor lang er leveringstiden på varer, som ikke er på lager?
A: De fleste varer vi har i vores webshop er i lager. Da vi sælger reservedele til mange forskellige mærker fra fabrikker rundt i hele verden afhænger leveringstiden naturligvis af det bestilte mærke. Normalt så sender vi samme dag som varen er bestilld men normalt går der 2-4 dage.
Service og reparationer
Q: Jeg vil som forhandler gerne indsende et produkt til reparation, hvad gør jeg?
A: Hvis det er
Kenwood/Delonghi så bruk siden www.kw-dl.dk og skriv ind i skjema så kommer vi strax tilbage til jer.
Melitta: Bruk siden www.osbycentralservice.se/me-start.html
og skriv ind i skjema så kommer vi strax tilbage til jer.
I kan og sende en mail til info@ocsab.se

Q: Hvad hvis jeg har et defekt produkt indfør garanti, som jeg gerne vil have repareret?
A: Så bør du gå til den forhandler, hvor du har købt produktet og bede dem sende produktet til reparation. På den måde sparer du også forsendelsesomkostningerne for indsendelse. Du er også velkommen til at indlevere det defekte produkt på vores adresse.




 
                                                                                                                                                                                                                                                                             
Centralservice i Osby AB  -  Box 141  -  283 23 Osby
Tel. +46 479-130 48  -  Fax. +46 479-109 90  -  E-mail: info@ocsab.se